• 1394/01/25 - 10:51
  • تعداد بازدید خبر : 136
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

کمبود تخت سوختگی همه را می سوزاند. وزارت بهداشت بیمارستان می فروشد تا تخت سوختگی بخرد

ضرورت رسیدگی به مشکلات تخت بیمارستان های سوانح سوختگی

متاسفانه بیمارستان های سوانح سوختگی علاوه بر مشکلات فراوان که به لحاظ منابع مالی و کمبود تجهیزات دارند از کمبود تخت های بیمارستانی و کمبود نیرو دچار مشکل هستند.
بیمارستان می فروشیم تا تخت سوختگی بخریم. 
 در همین باره چندی پیش سید حسن هاشمی وزیر بهداشت در حاشیه نشست امضای تفاهم نامه مشترک بین وزارت بهداشت و سازمان اوقاف در خصوص وضعیت تخت های سوختگی در کشور اظهار داشت : موضوع کمبود تخت های سوختگی یک مشکل برزگ برای وزارت بهداشت است که اگر واقفین با ما همکاری کنند، می توانیم این کمبودها بر طرف کنیم.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیمارستان مربوط به سوختگی در تهران با کمک سازمان اوقاف و شیراز نیز در حال احداث هستند، ادامه داد : باید توجه داشت که سوختگی پرهزینه و نیازمندی ما در بخش درمان بیماران دچار سوختگی بسیار زیاد است که در این راستا باید تعداد تخت ها افزایش پیدا کند، حتی ما بنا داریم که برخی از مراکز آموزشی و بیمارستان هایی را که در اختیار داریم به فروش برسانیم و از قبال آن تخت های سوختگی را افزایش دهیم.
 وی عنوان کرد : در حال حاضر تعداد تخت استاندارد سوختگی در تهران کمتر از 20 تخت است که این تعداد پاسخگوی حادثه های سوختگی که هر روز اتفاق می افتد، نیست.
باید توجه داشت که اگر تخت های سوختگی استاندارد باشد، می توانیم مانع از فوت بیماران دچار سوختگی های 80 درصد شویم.
 
http://qudsonline.ir/detail/News/270946 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  • گروه خبری : اخبار بیمارستان ولایت
  • کد خبر : 10120
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1394/01/25 10:51